sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

My weekend

Nyt mä oon rikki, poikki ja niin väsy! Olin eka spinningissä ja siihen perään vielä Pumpissa. Jep, tällä säällä aika ihanan hikistä hommaa. Muuten on ollut aika leppoisa sunnuntai ja oikeastaan koko vklp! Aamulla lähdettiin keskustaan jäätelöille ja sitten saatoin murun Mikkeliin menevään junaan. Nyyh, ikävä jo nyt! Perjantaina mä taas kävin Elegia Day Spa:ssa ripsihuollossa ja vietin vain sellaista ihanaa laatuaikaa poikaystävän kanssa täällä kesäkodissani. Sitten tuli riipaistua sellaiset 17 h yöunet :D ei mitään järkeä..olo oli aika tokkurainen koko loppu päivän, mutta illalla lähdettiin kuitenkin koffin puistoon hengaamaan kavereiden kanssa! Siinä mun viikonloppu :) Nyt taas uusin voimin alkavaan duuniviikkoon. Huominen tulee olemaan töissä niin hektinen, aina maanantait ovat. Illalla voisin sitten mennä vielä salille ja käydä kaupungilla ostelemassa ihovoiteita :)
Urehilusta jos jatketaan vielä, niin mä olen niin hurahtanut spinningiin! Herranjestas siinä tulee kamala hiki ja kyllä takamus huutaa armoa, jos oikein laittaa menemään lujaa :D ihana olo jälkeenpäin...Huomenna again!!!



Eipä mulla sitten muuta ihmeellistä. Ärsyttää kun tuo mun kommentointi ei vieläkään toimi! En tajua..täytyyköhän mun kohta tehdä uusi blogi, jos vaikka sitten lähtis kaikki skulaamaan :o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti