torstai 5. tammikuuta 2012

vika viikko lomaa

Voi eiii, loma lähenee loppuaan ja tuntuu siltä etten ole saanut mitään aikaiseksi. Pitäisi lukea hematologian tenttiin, tehdä engalnninkielisestä artikkelista tiivistelmä suomeksi ja tosiaan ne immunologian labrapäiväkirjojenkin teko on vielä kesken! Mä en osaa käyttää exeliä, joten en ole voinut piirrellä käppyröitä TSH-ja CRP-pitoisuukssta. Pakko kai kaivaa jostain ohje esille ja hoitaa homma alta pois. Jotta tämä nyt ei menisi ihan valitteluksi, niin kerronpa mitä olen tänään tehnyt. Heräsin suhteellisen ajoissa, söin aamupalan ja suuntasin heti salille. Treenin avulla päivä lähtee niin pirun hyvin käyntiin ettei mitään rajaa! Sitten kävin kaupassa, tein ruokaa ja katsottiin poikaystävän kanssa uusin Harryn Potter. Onpahan sekin nyt saatu pois päiväjärjestyksestä :) Nyt serkkuni tuli meille ja vietämm vain iltaa kotosalla! Samoin kuluu varmaankin huominen eli pelkkää kotilöhöilyä ja treeniä jossain välissä. Lauantaina mulla onkin sitten taas duunia, olen siis tekemässä jekkupromoa Vermun raveissa jajaja sen jälkeen mulla ei olekaan mitään muuta suunnitelmaa tälle viikolle :) Perussettiä vaan!




4 kommenttia:

  1. elina! toi leijonanharjas tukka takas!<3 mieletön<3

    VastaaPoista
  2. Siis apua, mikä tukka <3 En tienny, et otsiksenki saa lisäkkeellä! Mikä kiinnitys tossa oli, mitä tykkäsit siitä? Mä olen pitkään miettiny lisäkkeitä, en pidennystä mut tuuhennusta ohueen tukkaan, pelkään vaan et ne kiinnitykset näkyy selvästi ja toisaalta repii omaa hiusta viel ohuemmaks. =/

    VastaaPoista
  3. emmi: no niii, vähä tuo oli unelma! pitäs saaha takasi!

    Anonyymi: tuossa mulla ei oo mitään pidennyksiä tai muita lisäkkeitä..ihan omaa tukkaa kaikki :)

    VastaaPoista
  4. Oikeesti!? Olin varma et on lisäkkeet! Sulle käy tollanen etutukka ihan törkeen hyvin!!

    VastaaPoista