perjantai 20. huhtikuuta 2012

long time no see

Hei pitkästä aikaa! Oonpas ollut kauan kirjoittamatta, mutta yksinkertaisesti aika ja jaksaminen ei vaan oo natsannut! Mulla on nyt parhaillaan menossa työharjoittelu Meilahdessa ja se on totaalisesti vienyt multa voimat. 8 h päivässä, koko ajan tulee uutta informaatiota ja pää on pyörällä! Mulla vaihtuu ohjelma viikoittain, joten kaiken kaikkiaa mulle kertyy osa-alueita seuraavanlaisesti: verikaasut, peruskemian tutkimukset, hyytymistutkimukset ja häiriöt, immmunokemialliset tutkimukset ja loppuun vielä kaksi viikkoa hematologiaa ja samanpituinen setti verikeskuksen toimintaa. Siinä onkin ohjelmaa toukokuun lopulle saakka. Välillä oon ollut töiden jälkeen niin väsy, että olen vain kaatunut suoraan sänkyyn, salikäynneistä tai kavereiden näkemisestä ei tietoakaan arkena. Viikonloppuna olen kuitenkin ehtinyt tehdä muutakin. Olen ainakin ravannut teatterissa salaateilla! :D


Nyt olis siis viimein viikonloppu alkamassa, ihanaa! Huomenna mennään porukalla syömään johonkin etiopialaiseen ravintolaan Töölössä, mielenkiinnolla odotan, että millaista sapuskaa sieltä saa :).. Muuten aion viettää loppuajan rauhallisesti kotosalla poikaystävän kanssa. Pakko kerätä ensi viikkoon voimia, sillä harjoitteluviikon lisäksi mulla on pari keikkaa tiedossa. Elikkäs torstaina Seiska-lehden synttäribileet (jossa menee luultavasti koko ilta aina klo 22 asti)ja Vermon ravit! :)

Nyt kipitän poies tästä koneelta, caoo!




Tälläset tuotteet sain testattavaksi yhdeltä promokeikalta :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti