torstai 30. lokakuuta 2014

Still Alive

Ajattelin pitkästä aikaa kirjoittaa tänne. Monta kertaa olen pyöritellyt kirjoittamista mielessä, mutten vain ole pystynyt. Elämässä on tapahtunut vaikka mitä. Kaikki mennyt uusiksi, työ, ihmissuhdeasiat..kaikki ne merkittävimmät. Viime kesä/syksy oli jo yhtä hulluutta, joka pisti oikeastaan alulle tämän kaiken. Valmistuin  kuitenkin siinä ohessa tuskien ja monien valvottujen öiden kautta asuessani evakossa kaverini luona. Oli rankkaa. Lähinnä henkisesti. Oikeasti mun piti saada bionalyytikon tutkinto vasta viime keväänä, koska koulu jäi paussille Miss Suomi 2013-kiertueen takia. Sain kaiken kuitenkin valmiiksi viime jouluun 2013 mennessä ja hymyssä suin pääsin hakemaan todistukseni yhdessä ihanien luokkakavereideni kanssa. Se oli tärkeä hetki. 

Oman alan töiden aloittaminen kuitenkin jäi, koska mulle tarjottiin markkinointi/myyntiassarin (tapahtumamyyntiin keskittyvää) duunia mallitoimistossa. Siinä ohessa myös buukkailin malleja keikoille ja hoidin kaikenlaisia toimistoasioita. Mä oon aina tehnyt montaa eri duunia yhtä aikaa ja siis kaiken tuon markkinointityön ohella tein ja teen edelleen pr-töitä, mallikeikkoja, satunnaisia juontoja jne. Kesällä kuitenkin päätin kokeilla oman alan töiden tekemistä ja kuin tilauksesta mulle tarjottiin aluksi keikkahommaa labrassa ja hetken perästä edessäni oli sopimus pidempää työsuhdetta varten. Ja naps, mä siirryin sinne. Labratäti. Bioanalyytikko. Lähinnä mun työnkuvaan kuuluu kaikenmaailman näytteiden ottaminen potilailta ja näytteiden analysointi. Näin alkuun teen 20 tuntista viikkoa, mikä sopii mulle kuin nenä päähän. Ja mikä parasta, työmatka on 500 metriä. Nyt mulle jää myös paljon aikaa reissata viikonloppuja muilla keikoilla, nähdä kavereita, treenata jne..Kuitenkin mä olen aikamoinen työnarkomaani ja välillä olenkin onnistunut tekemään 60 tuntista viikkoa. Toisinaan taas pidättäydyn siinä labran 20 viikkotunnissa niinkuin esimerkiksi tällä viikolla (+ yhden 3h kuvaukset huomenna). Kerrankin vapaa viikonloppu tulossa. Viini taitaa maistua.

Anyway, tässä syksyllä myös muutin omaan asuntoon. Elämäni ensimmäistä kertaa asun yksin ja tuntuu todella oudolle. Olen silti hyvin onnekas, koska sain aivan ihanan asunnon ja loistosijainnilla. Teen joku kerta kunnon asuntopostauksen kunhan ehdin!


 Siinäpä lyhyesti priiffiä mitä mulle kuuluu. Paljon on tapahtunut asioita, joista en täällä pysty kirjoittamaan. Yritän nyt kuitenkin jollain tasolla aktivoida itseni tän tietokoneen näpyttelyn kanssa ja kirjoitella tänne vähän säännöllisemmin! Nyt vähän iltapalaa ja pian nukkumaan, huomenna tosiaan 4h labraa ja muutaman tunnin kuvaukset siihen perään. Sitten otan lasillisen tai vähän enemmän..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti