perjantai 8. tammikuuta 2016

Comeback

Pitkästä aikaa tuli taas sellainen olo, että nyt täytyy kirjoittaa. Aika vaan tuntuu hurahtavan kuin siivillä. Elämässä on taas tapahtunut vaikka mitä, mutta tällä hetkellä olen onnellisempi kuin koskaan ennen. Olen kohta seurustellut jo vuoden elämäni miehen kanssa. Olen vakituisessa työsuhteessa oman alani hommissa ja siinä sivussa teen vieläkin pr- ja mallihommia / mallivalmennuksia. Tosin hieman vähemmän ehkä.

Viimeisen vuoden aikana olen myös matkustellut paljon. Monta hyvää viikkoa on vietetty Malagan lähellä Mijaksessa. Malagasta saan aina yhtä hyvät kiksit, vieläpä kun fanitan Siltsua ja sen Malagaan - biisiä. Siitä minä tulen aina hyvälle tuulelle ja kuuntelen uudestaan ja uudestaan. Keväällä taas oli aika Pariisin. Rakastan sitä kaupunkia niin paljon. Eiffel-torni, Riemukaari, kadut, kahvilat..ihmiset..kaikki on niin tunnelmallisia! Pariisiin olen valmis matkaamaan milloin vain. Ihan niinkuin kaikkialle muuallekin :D Anyway, yks lempparikaupungeistani! Sitten käytiin syyskuussa New Yorkissa. Se oli aivan uutta mulle. En ole koskaan ollut niin kaukana kotoa ja onhan sillä kaupungilla vähän kokoeroa noihin edeltäviin, saatikka sitten tänne Suomen pikkukyliin! Mikkelistä kun olen kotoisin! New Yorkin matka kesti kaksi viikkoa ja siinä ehdittiin paljon. Käveltiin ristiin rastiin ja mun hyvän suuntavaiston myötä pysyttiin melkein aina kartalla. On siellä vaan niin paljon kaikkea, että voi että! Keskuspuisto, näköalatornit, Broadway, kaupat..kyllä menee pää vähemmästäkin pyörälle. Käveltiin ainakin miljoona kilometriä sillä reissulla. Onneksi oli lenkkarit mukana.

Voisin jokaisesta reissusta kirjoittaa ihan omat postauksensa.



With Love, Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti