maanantai 9. toukokuuta 2016

Kiitollinen

En päässyt tänäkään vuonna oman äitini luokse kun asutaan eri kaupungeissa ja aikataulut menevät ristiin. Viimeistä yötä päivystän (neljä takana jo) ja pari mallikeikkaa olisi vielä tänään iltapäivällä sekä huomenna. Onneksi kuitenkin saan mahdollisuuden puhua Äitini kanssa tunnin mittaisia puheluita lähes päivittäin. Kuunnellen neuvoja kun mulla on ollut vaikeaa tai ihan vaan höpöttelyä kauniista säästä. Jokainen päivä on itseasiassa Äitienpäivä. Ja helkkari, kyllä mulla on Äitiä ikävä joka ikinen päivä!

Olen onnellinen saatuani elää turvallisen lapsuuden rakastavien vanhempien ja sukulaisten ympyröimänä. Äidiltä olen saanut parhaan mahdollisen esimerkin, miten tulee elää tässä maailmassa. Äiti on esikuvani. Äiti on aina ollut paikalla kun on tarvittu apua ja itkua väännetty matikan tehtävissä. Äiti on aina jaksanut hymyillä, vaikka on varmasti väsyttänyt. Äiti on aina kuunnellut murheet ja jaksanut tukea kun mulla on ollut vaikeaa ja kaikki mennyt päin honkia. Äiti ei ole ikinä tuominnut vaikka olen tehnyt paljon asioita väärin. Äitini on maailman hyväsydämisin ihminen, joka auttaa aina vaikka pientä muurahaistakin. Äiti ei ole ikininä luovuttanut.

Ei ole muuta mielessä kuin yksi sana. Kiitollinen. Olen suunnattoman kiitollinen sinusta Äiti.
xoxo, Elina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti