perjantai 17. helmikuuta 2012

She screams in the Night


Perrrrjantai ja loma alkoi!! Ihana tunne..oon niin loman tarpeessa. Ja ennen kaikkea UNEN. Oon nukkunut viime aikoina tosi huonosti. Todella monena yönä olen saanut "unihalvauksia" ja "kauhukohtauksia", jotka eivät todellakaan rauhoita mun unta. Siis ihan hirveää herätä siihen, kun vaipuu johonkin ihme tilaan, oot tavallaan vaipumassa, mutta silti tiedostat kaiken ympärilläsi. Ja et siis saa liikutettua mitään ruumiinosia, etkä saa sanottua mitään, vaikka kuinka yrität. Siinä vaiheessa tulee paniikki, mutta minkäs teet kun et voi liikuttaa evääkään. Tilanne menee kuitenkin vähän ajan päästä ohi, mutta silti.

Ja ne kauhukohtaukset: Alan yhtäkkiä keskellä yötä kirkumaan ja huutamaan ihan helvetin kovaa. En itse tiedosta mitään ja jos multa kysytään jotain, en osaa sanoa kuka ja missä olen :D Poikaystävä on ollut aina ihan paniikissa, kun olen alkanut sekoilemaan. Ihan hirveetä..Oon joskus lukenut, että nää kohtaukset voi vihiä stressistä, ahdistuneisuudesta ja muuten vain yliväsymyksestä. No, kaikki oireet sopivat minulle. Pitääpä lukea vielä lisää netistä.
Voin vaan kuvitella mitä naapurit mahtavat ajatella, kun meikäläinen huutaa kurkku suorana yöllä :D Haha. Meillä on vielä seinät ihan pahvista tehdyt, kerta naapurin messengerin äänikin kuuluu tänne saakka. Ou my..

Sitten taas paluu hyviin uutisiin. Kulunut viikko on muuten ollut loistava, työntäyteinen ja myös juhlia on riittänyt. Viikko sitten perjantaina oli Model Hunt TV-sarjan finaalijakson kuvaukset ja VIP-tilaisuus Tigerissa. Lauantaina mä taas lähdin jo aamusta Mikkeliin ja tulihan sielläkin käytyä baarissa moikkaamassa vanhoja kavereita :). Tiistaina oli sitten ystävänpäivä, jonka vietin mun ihanien luokkakavereiden kanssa. Käytiin koulun jälkeen syömässä Iquanassa ja myöhemmin illalla oltiin meillä ja lähdettiin Kaarleen ystävänpäiväbileisiin. Siellä me saatiin rintaamme sydänlaput, joissa oli joku numero ja jos löytyi saman numeron omaava pari, niin sai imaiseksi drinkit. Vain kymmenen ensimmäistä sai ilmaisjuoman, mutta mä onneksi ehdin napata omani ;)!!

Viime arkipäivät mä olen sitten vain ollut koulussa ja eilen piipahdin Turussa mallikoulutuksissa. Alan vetämään näillä näkymin siellä alkavaa ryhmää, eilen vain pidin pienen alkupriiffin siellä :) Tänään mulla oli Farmakologian ja toksikologian seminaariesitys eli vuorotellen luokkalaisten kanssa luennoitiin toisillemme omat aiheet. Huh, onpahan sekin saatu pois päiväjärjestyksestä!

Tämän viikonlopun mä meinaankin viettää ihan rauhassa kotona, sillä porukat tulivat Mikkelistä tänne meille käymään. Poikaystävä taas lähti juuri lentokentälle ja he ovat siis joukkueen kanssa menossa pelimatkalle Ouluun ja Tornioon. Huomenna olisi suunnitelmissa shoppailua, täytyy myös piipahtaa toimistolla hoitamassa asioita ja illalla sitten duuniin HIFK vs. JYP -peliin jäähallille. Sellaista settiä siis mulla!

Kivaa perjantaita kaikille!











Ps. Sain ekaa kertaa mun ja poikaystävän viiden vuoden suhteen aikana kukkia! :D Enkä edes vihjannut mitään..paitsi olihan sentään ystävänpäivä..mutta aiemmin en ole saanut kukkia! Ja sain mä leffaliputkin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti