keskiviikko 8. helmikuuta 2012

TV

Tässä tulisi TV-sarjoja, joita seuraan enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Aloitetaan siis kaikkien aikojen ykkösestä eli Salkkareista. Tätä sarjaa seurataan meillä hyvin, hyvin aktiivisesti! Yhtäkään jaksoa en halua missata :D!
Lentoemännät -sarja oli uusi löytö, jota aloin katsomaan kun se nyt tammikuussa pyörähti käyntiin. Perus Amerikan hömppää..
Top Chef! En tiedä edes miksi katson sarjaa, koska mulla ei oo ikinä oikeastaan mikään intoa kokata. Kai se vaan on niin kiva kattoa mitä toiset saavat aikaiseksi ja miten ammattilaiset arvioivat pöperöt!
Putous on ihan mahtava! Jos en lauantaina ole kotona istumassa ja katsomassa, niin tämähän katsotaan myöhemmin katsomosta uusintana. Ylivoimainen suosikkihahmo mulla on Usko Eevertti Luttinen...
Jutta ja superdieetit on myös yksi uusi, ei niin pakollinen, mutta silti ihan hauskaa seurattavaa kategoriaan kuuluva sarja. Hauska nähdä miten porukka treenaa ja valmistautuu milloin mihinkin.
Jordan -povipommin päiväkirja :D tätäkin hömppää oon alkanut seuraamaan aina kun on tylsää..
Ja viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä: Pelastajat -reality ohjelma!...pelastajia mm x)

Nämä siis tällä hetkellä televisiossa. Viime syksynä en katsonut töllöstä muuta kuin Salkkarit. Ja joskus joitain leffoja ja ajankohtaisohjelmia. Aiemmin olen toki seurannut myös Gossip Girliä, Prison Break:iä, mutta jotenkin mulla kiinnostus on aina lopahtanut kesken kaiken. Ja aikaa ei ole riittänyt TV:n edessä istumiseen. Tänä keväänä olen taas ollut vähän aktiivisempi kaukosäätimen käyttäjä..

Ainiin ja eilen alkoi maikkarilla se uusi Helsingin Herra -sarja. Sitä on ainakin näin aluksi yritettävä seurata alusta pitäen..

2 kommenttia:

  1. Harmi vaan, että noita lentoemäntie ei tehty kuin 8 jaksoa! Turha sarja, mutta silti ihanaa naishömppää!! ;)

    http://bagsbootsandbeyond.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Elena: Totta! Turhaa, mutta silti kivaa ;)

    VastaaPoista