sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Weekend at Mikkeli

Viikonoppu oli ja meni, mutta vielä jatkuu muutamat lomapäivät täällä Mikkelissä. Perjantaina en jaksanutkaan lähteä enää mihinkään pitkän automatkan jälkeen, mutta lauantaina sitten pääsin ulos tuulettumaan. Tarkoituksena oli mennä uudistuneen Amarillon avajaisiin, mutta jonot sinne olivat niin törkeät että päätettiin suosiolla mennä tuttuun ja turvalliseen Kharmaan. Alkuilan mä olin kaverini Annan poikaystävän luona ja siellä oli myös joitain sen jyväskyläläisiä frendejä. Oli kyllä taas onnistunut ilta, ei voi muuta sanoa. Ihana oli nähdä pitkästä aikaa mikkeliläisiä kavereitani. Ja syödä Anforan pizzaa yöllä <3 Se on kotiluola :D
Uudet kengät K-Kengästä, I`m so in love..kauppareissut mamin kanssa ovat kivoja ;)


Tänään mä sitten kävin serkkuni kanssa moikkaamassa dementoitunutta mummiani. Sen piti hakemalla hakea mun nimeä..ennen kuin se muisti sen, että olen Elina :D Pelkään sitä päivää ettei se enää muista mua kohta :( Varsinkin kun asun Helsingissä ja tulee nähtyä harvemmin..Mummi on ollut mulle pienestä pitäen todella rakas ja läheinen. Se on hoitanut mua paljon pienenä, mä oon ollu sen luona yötä ja meillä on kaiken lisäksi oma ihana huumorintaju. Dementia vain uhkaa pilata kaiken..
Käytiin myös vuokraamassa leffa Makuunista ja ostettiin säkit karkkia. Tällä kertaa vuorossa on se Remember Me -elokuva :)Olen jo kauan halunnut katsoa sen, mutta aina on tullut jokin este. Menen varmaankin poikaystävälleni katsomaan sen!
Tässä on siis kuvia eilisillalta kun olimme tuon erään Laurin luona.
Fiksunnäköistä sakkia ;)

1 kommentti:

  1. aah! mistä oot hankkinu tuon vaaleenpunasen topin? :) oon ettiny iät ja ajat tollasta :( olis niin ihana kun kesällä vois vetää tollasen päälle rannalle ja näkyis toi tatskakin ;)

    VastaaPoista