tiistai 15. marraskuuta 2011

new week

Tämä viikko alkoi taas vaihteeksi hulinalla. Maanantaina ehdin käydä englannin tunneilla, mutta sen jälkeen mun oli kiirehdittävä castingiin Pressa -hotellille. Kyseessä oli siis kampausmalli -casting Swartzkopfille. Valinnan jälkeen me mukaan päässeet jäimme kuulemaan päivän toimintasuunnitelman ja ryhdyttiin heti värjäilemään hiuksia. Mulla värjättiin vain juurikasvu ja taidettiin sitä vähän laittaa blondimmaksi. Ainakaan enää ei pitäisi olla yhtään keltaisuutta! Siinä hiustenlaiton lomassa myös syötiin ja hengailtiin ennen kuin oli itse show time. Tilaisuuteen oli siis kutsuttu kampaajia seuraamaan tulevan talven hiusmuotia ja erilaisia juhla-lookkeja. Huh, olipahan päivä :) Sain kotiin viemisiksi kasan hiustuotteita. Tutustuin myös erääseen meikkaajaan ja hän pyysi minua malliksi muutaman viikon päästä erääseen hommaan :).

Tänään meillä oli sitten koulussa immunologian seminaariesitys hypertyreoosista. Mentiin Jonnan kanssa esiintymään valmistautumatta, mutta hyvinhän se meni :D! Päivällä mulla oli myös tapaaminen Töölössä ja myöhemmin kävin Ruoholahden salilla rehkimässä. Nyt lepoo loppuilta! Ja huomenna mulla on vapaapäivä jihuu :)







Sitten vähän koulukuvia..

Ja salia:

2 kommenttia: