perjantai 25. marraskuuta 2011

Tampereelle huomenna

Huomenna suuntaan Tampereelle Korjaamo messuille promohommiin! Ihana päästä käymään Tampereella pitkästä aikaa, voisin jäädä sinne sunnuntaihin asti, mutta saan illalla tilataksin takaisin Helsinkiin illalla siinä klo 22 hujakoilla, joten taidanpa ottaa sen. Eipähän tule eksyttyä baareihin Tampereella! :D
Ensi viikosta alkaen alkaa tahti kiristyä kouluhommien parissa, sillä mulla on tässä vajaan neljän viikon sisällä vielä 6 tenttiä!!! Huh, sit kun joululoma alkaa, tulen olemaan niin poikki!Joululomahan alkaa mulla vasta 21.12, jolloin on viimeinen tentti ja se käsittelee immunologiaa. Ensi viikolla mulla on edessä kaksi tenttiä, joten nyt pitäisi skarpata ja ottaa kirja käteen!

Niin ja tänään kävin päivällä elokuvissa katsomassa Twilight Aamunkoi osa 1:sen. Mun mielestä se oli huono, en osaa perustella mielipidettäni sen enempää kuin, että aina jatko osat huononee, oli kyseessä ihan mikä tahansa leffa. Toi oli siis tylsä mikä tylsä! Ainut kiinnostava asia oli karkkipussi, joka oli mulla mukana :D ja Jacobin lihakset...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti