maanantai 14. toukokuuta 2012

Laukusta löytyy..

Nyt olisi luvassa laukkuni sisällön tarkistus! Elikkäs veskasta löytyy ihan perus kotiavaimet, harjoittelupaikan avaimet, hanskat, huulirasvaa, arskat, kyniä ja tärkeääkin tärkeämpi kalenteri. Sitten mulla on yleensä meikkipussi, irtohiluja ja juomapullo mukana..Juomapullo on ihan must, on jotenkin orpo olo ilman sitä :D. Ja karkkiakin löytyy :D tai siis yksi marianne vain. Jostain kumman syystä mulla oli myös kolme koeputkea laukussa? :D Oon kait ajatuksissa viskassut ne sinne duunista lähtiessä..Ainiin ja yleensä kannan vielä pientä käsirasvatuubia mukana, mutta nyt kun harjoittelupaikalla saa ilmaista käsirasvaa, niin rasvaan siellä niin paljon etten tartte nyt sellaista laukussa. :D haha..pihtari oon...Laukussa saattaa myös toisinaan olla kaikkea muutakin ylimääräistä roinaa, varasukat :D, kuitteja yms..riippuu päivästä! :)



Sitten vielä hyvä kysymys, että miksi oon vielä ylhäällä. Minä, joka aina valitan ja vannon, että menen aikaisin nukkumaan. Öääh, mutta oon vaan niin pirteenä ja energisenä. Tein tänään superhyper hyvän treenin ja muutenkin on ollu vaan yksinkertaisen hyyyvä päivä :)!

Ja Suomi voitti Kazakit jihuuu! Go Finland Go!! Nyt unille, heippa<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti