tiistai 22. toukokuuta 2012

Teeny weeny string bikini

Sainpahan mäkin hommattua vihdoin viimein uusia biksuja kesää varten! Ja tietenkään en osannut valita vain yksiä, joten otin sitten useammat! Noita voi kivasti yhdistellä keskenään. Turkoosi kuitenkin iski mun silmään kuin mikäkin pistos, joten ne oli ainakin otettava. Ja sitten ihan perus mustat ja valkoiset, ne on aina yhtä tyylikkäät! Kaapista mulla löytyy vielä pinkit, pelkkä leobardiyläosa ja sellaiset toisenlaiset turkoosit lappubiksut. Ja saattaa mulla olla muitakin vanhoja..Keltaisia biksuja yritin myös metsästää, mutta epätoivo iski ennen kuin löysin sellaiset. Keltainen nimittäin sopisi kivasti ruskettuneelle iholle :)..

Ja loppuun vielä vähän viikkosuunnitelmista. Tänään oon tosiaan ollut ihan kuollut koko päivän. Viime yönä nukuin 5 h, koska kaverin kanssa vähän venähti juttutuokiot kaupungilla. Oli kyllä myös niin ihana ilma ettei malttanut mennä ajoissa sisälle, nukkumaan. Aamulla mä sitten tihrusilmillä menin sternaali- ja kristapunktioita seuraamaan. Hyi olkoon, ihan kuin se lääkäri olisi pilkkikairalla kairannut niiden potilaiden selkään tai tohon rintalastaan, luuytimeen asti. :D Ja se neula oli paksu kuin mikä! Homma näytti vähän samanlaiselta kuin se viime perjantainen kantasolukeräys leikkaussalissa. Kaksi lääkäriä "kairaa" suoliluun harjanteen läpi tapponeuloilla..:D Hauskalta ja mielenkiintoiselta näytti, mutta itse en toivoisi olevani potilaana :D!

Huomisessa taas ei pitäisi olla mitään erikoista, tapaan kai illalla muutaman kaverin ja mennään johonkin ulos istumaan jos hyvät ilmat jatkuu! ja pitäisi oltaa poikaystävälle synttärilahja, mutta mun aivot lyö tyhjää ideoiden suhteen..Gosh, huomenna tulee olemaan tuskaa kaupoilla.

Torstaina sitten juuri kun olisi herran juhlapäivä, mä joudun olemaan töissä klo 18-21. Kyseessä on promo Storyvillen terassin avajaisissa ja tuotteena oli joku rose viini muistaakseni. Missaan siis synttäriraflan sukulaisten kanssa, damn :/..

..tällaista siis vaihteeksi! Jospa kohta ehtisin nukkumaankin..Goood night <3







Tämän hetkinen rakkaus<3 Oon niin koukussa noihin bonbonin tikkareihin :D..

4 kommenttia:

  1. mulla myös noi hm biksut, pinkkinä tosin :)

    Näin btw, poltatko/mitä tupakkaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees :) Poltan satunnaisesti, lähinnä viihteellä ollessa.. vihreetä lämää!

      Poista