keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Power Day

Tänään oon taas ollut koko päivän liikenteessä. Työharjoittelun jälkeen hurautin bussilla keskustaan, käväisin Alkossa ostamassa perjantain skumpat, ruokakaupassa hakemassa vähän välipalaa ja sitten olikin powerstepin vuoro. Mulla oli niiiin paljon energiaa, että ahh. En ymmärrä miten viimeaikojen vetämättöyys on yhtäkkiä muuttunut totaaliseksi energisyydeksi! No väliäkö sillä, pääasia, että taas kenkä luistaa. Salilta mä sitten kiiruhdin vielä meidän koululle sulkapalloa pelaamaan. Ollaan tyttöjen kanssa innostuttu varaamaan vuoroja! Eilenkin olin pelaamassa ja kyllähän mä palloon vielä osuin vaikka viime kerrasta on vierähtänyt jo tovi, eli taidot tallessa :D! ja sain vielä pakarat kipeiksi..
Jees eli sellasta tänään. Huomenna on vapaata, joten nukun varmasti pitkään, nautin hitaan aamupalan ja käyn hyppimässä body combatissa. Niin ja tuleehan telkusta Suomen pelikin, saas nähdä päättyykö kisataival vai jatkuuko tie pidemmälle...Ois tosi tyhmää, jos Suomi tippuis jo nyt, onhan kyseessä kotikisat..
Huomisen vapaan lisäksi mua ilahduttaa tuleva viikonloppu! Perjantaille toivotaan kovasti hyvää säätä, jotta päästään porukalla piknikille. Sitä vartenhan mä sen skumpankin jo hommasin tänään. Piknikin lisäksi aiotaan mennä hakaniemeen Wäiski-laivaan juhlimaan, koulun pirskeet siis tiedossa. Vuosi sitten oli myös samanlaiset juhlinnat siellä, juuri samana iltana Granlundin heittämän ilmaveivin kanssa. Muistan siitä illasta vain sen, että hurrattiin ihan älyttömästi (itse en tosin siinä tilanteessa tiennyt miksi, meni kai ilmaveivit sivusuun kuningas alkoholin takia xD) ja tanssittiin solubilsan maikan kanssa lujaa :D..
Lauantaina ja sunnuntaina mulla on onneksi vapaata eli mä niin NUKUN, NUKUN ja NUKUN! Ja lisäksi tietty treenailen ja ulkoilen mahdollisuuksien mukaan :) Voisi myös käydä pitkästä aikaa thaikussa syömässä!
Loppuun vielä tällainen ihanuus, jonka löysin koneelta. Velho pentuna vuonna 2009 muistaakseni. Voi elämä mikä kissakuume iski!! Hittolainen kun poikaystävän pitää olla allerginen kaikelle mahdolliselle..

5 kommenttia:

  1. Voi eii, ihana katti! Ja ihanan pirtee postaus :)

    VastaaPoista
  2. hey baby<3

    miun blogissa olis siulle tunnustus! :--)

    http://sshowdown.blogspot.com/2012/05/liebster-blog.html

    VastaaPoista
  3. Oi mikä kampaus tuossa ekassa kuvassa! ;) <3

    VastaaPoista