keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Sählä

Iltaa! Tänään tuli taas sähellettyä vaihteen vuoksi. Tipautin kotiavaimet nimittäin tuonne meidän hissikuiluun. Siinä taas hetken kirosin vittusaatanat rappukäytävässä ja tajusin ettei A ole kotona eikä tule olemaankaan moneen tuntiin. Mietin jo hetken miten pääsisin itse hissikuiluun, mutta onneksi unohdin ajatuksen. Voisi olla aika vaarallista. Soitin sitten talonmiehelle. Hän oli kovin kiireisen oloinen ja päivitteli kuinka tärkeä meno hänellä on ja kyseli ettenkö voi odottaa huomiseen. Noh, kun kerroin tilanteeni, hän ei voinut jättää mua reppanaa käytävään vaan tuli jonkun ajan päästä paikalle ja saatiin avain pois sieltä hiton kuilusta! Onneksi se ei ole kovin syvä. Talkkarin kanssa yhdessä päätettiin, että minä pienempänä (talkkarillamme on kovin iso maha) ängen itseni, puoliruhoa, roikkumaan kuiluun hissin ollessa pysäytettynä vähän mun yläpuolelle. Oli aika pelottava tilanne. Mitä jos se hissi olisikin rojahtanut alas! Silloin olisin katkennut kahtia hyi :D No, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Pääsin kotiin ja saman tien letkahdin sängylle tyytyväisenä TV:n eteen.



Ja nyt pitäisi olla nukkumassa, koska aamulla ylös jo ennen kukonlaulua. Patologiaa ja bakteriologiaa. Ja jälkimmäisestä työkoe iltapäivällä. Illalla sitten muutama duunijuttu hoidettavana ja jospa sitä pumppiinkin kerkiäisin niin hyvä olisi. Perjantaina alkaa sitten taas työrupeama loppuviikoksi ja ohjelma näyttää tältä:

Pe: 8.00-14 koulua
14.30 Kipin kapin toimistolle ja lähtö Serenaan Espooseen. Wonderit!
16.00 - 02.00 jekun tykitystä. Tosin olen ystäväni kanssa VIP:issä niin siellä voi olla rauhallisempaa!
Varmaan 3.00 maissa olen kotona ja pääsen vihdoin nukkumaan. Semi pitkä päivä.

La: 15 jälkeen taas toimistolle.
17-02.00 duunit, samat kuin perjantaina
Paluu taas samoihin aikoihin luultavasti.

Su: 8.30 Hair & Beauty messut Finlandia talolla. Ja siellä meneekin klo 18.00 asti.

Kyllä taas tietää tehneensä jotain :) Maanantaina mulla on onneksi vapaa ja silloin on mun vuoro lähteä vähän tuulettumaan. Serenassa järjestetään silloin nimittäin jekun kutsuvierasbileet!!

Mutta NYT, vihdoin viimein kone kiinni ja pää tyynyyn! Öitä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti