keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Paljon kaikkea :)

En ole ehtinyt kauhiasti päivitellä, kun on ollut niin paljon menoa! Niin vapaa-ajan menoja kuin duunikuvioitakin. Risteilyillä tuli tosiaan oltua reilu viikko sitten tekemässä promoja ja samalla olin mukana palkitsemassa Miss World Sweden voittajaa. Laivalla oli kyllä huippua ja oli kiva käydä myös Tukholmassa shoppailemassa :) Kahteen otteeseenkin jopa ;) Outoa oli nimittäin vetäistä kaksi risteilyä putkeen. Mitäs mä sitten olen tehnyt, no labratöitä, järjestellyt castingia toimistolla ja nähnyt paljon kavereita! Ja juhlittu myös :) Ihanaa, kerrankin on tulossa ja on jo meneillään sellainen kesä, josta olen pitkään haaveillut! Vapaa-aikaa ja töitä (kivoja ja vaihtelevia!!) sopivassa suhteessa!! Lomaa enemmän ;) Ainakin näin kesäkuussa ja heinäkuun alussa. Varattiin myös Barcelonan matka elokuun alkuun!! Matkavinkkejä saa heitellä, jos kävijöitä löytyy! :)



Sain mun ihanilta pomoilta lahjan <3 br="" loooove="" pure="">








Tänään kävin myös ihastelemassa ystäväni vauvaa, vajaan viikon vanhaa. Voi, on se niin ihmeellistä nähdä uuden elämän alku ja niin viaton :) Ihana! Sitten mulla oli kuvaukset ja saatiin erittäin hyvää matskua aikaiseksi. Nyt olen käymässä kotona ja tarkoituksena on lähteä vielä ulos ystävän kanssa. Aamulla vain on jo seiskalta herätys, sillä on ehdittävä kahdeksalta lähtevään junaan..:D Mikkeliä ja juhannusta kohti!!

With love, Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti