torstai 2. syyskuuta 2010

Tekemistä Tekemisen Perään

Huh, viime päivät mä oon vaan juossut ympäri kaupunkia, shoppaillut, hoidellut tärkeitä asioita, tavannut paljon kavereita ja tiestysti aamupäivällä käväissyt myös koulussa. Pitäisi vielä ostaa tulostin kotiin, mm ja se asia on hoidettava viimeistään lauantaina. No, mutta onneksi huomenna alkaa viikonloppu ja toivottavsti ennätän hetkeksi levähtämään aloillani! Huomiseksi olisi kuitenkin suunnitelmia.. itse asiassa aika paljon. Koulun jälkeen meillä on tutustumisiltapäivä Kaivarissa ja sen jälkeen jatkot Kaivohuoneella. Serkullani olisi myös tuparit Haagassa, jonne on myös pakko päästä. Antti nimittäin lupasi tehdä hyvät safkat ja booliakin on kuulemma tarjolla yllin kyllin! Ää, Liikaa tekemistä ja liian vähän aikaa..huoh. Mä oon edelleenkin sitä mieltä, että 24/7 ei riitä mulle! :D


Nyt ostosten pariin! En osannut millään päättää kummat otan, joten ostin sitten reippaasti molemmat! :D Spirit Storesta löytyy aina..
Tääkin söpöläinen löysi tiensä kotiin..

Takki Seppälästä

3 kommenttia:

  1. Koitahan jaksaa kaikkien kiireiden keskellä :) toivottavasti helpottaa jossain vaiheessa<3

    VastaaPoista
  2. cute layered outfit! i love the fur jacket at the end :]

    ++enter my giveaway!
    xx

    VastaaPoista
  3. emmi: kyllä tää täst! :) ihan kiva oikeestaan, että ei oo ainakaan tekemisen puute :D!

    jessica wu: thanks!! :) xoxo

    VastaaPoista