keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Aamulla sienessä, illalla sienissä.

Moi. Maanantai-ilta ja eilinen päivä meni ihan hissukseen, koska mulle iski flunssa yhtäkkiä junamatkalla. Oli niin raivostuttavaa kun nokka vuoti, eikä mulla tietenkään sattunut olemaan nenäliinoja laukussa. Melkein jouduin niistämään verhoihin. Haha.

Eilen jaksoin kuitenkin sen verran lääkärikäynnin ja solkun lisäksi, että näin rakasta ystävääni ja hänen pikku palleroistaan! Voi että, pikkuinen on kasvanut niin nopeasti ja satavarmana kohta kävelee jo ilman apua. 9kk vanha ja sen verran sujuvasti liikkuu jo tuen kanssa.Heidän luona siis vierähti lähes koko ilta :)Täytyy kyllä nostaa hattua niinkin nuorelle, kuin 21-vuotiaalle yksinhuoltajaäidille. Minusta siihen hommaan ei olisi. Ei edes vaikka mies olisi apuna. Hyvä kun pärjään viitisen minuuttia kaksistaan pikkuisen kanssa. Pelkään, että rikon sen ja etten osaa käsitellä oikein. Myös suoraan sanottuna mulla ei välttämättä hermotkaan kestäisi. Ja mä alan sitä paitsi sössöttää ärsyttävästi. Mutta kai se kuuluu asiaan..ehkä tää on mullekin ajankohtaista, sanotaanko 6-7 vuoden jälkeen..:) Who knows!

Tänään sitten tein jotain erilaista. Lähdin metsään etsimään sieniä isin kanssa. Ja me kerättiinkin oikein paljon sieniä. Tais muuten olla mun eka kerta. Ja sen kyllä huomas, iskä vilisti salamannopeudella paikasta toiseen, kun taas mä römysin hitaana perässä. Oli kyllä kivaa ja piristävää! Voi kun pääsisin mökille useammin.

Ja tänään olisi tarkoitus myös avata viinipullo ja pyytää muutamat ystävät koolle. Ihanaa..Tänään oon niin valmis tanssimaan vaikka pöydillä!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti