lauantai 17. marraskuuta 2012

Risto Reipas

Jalat huutaa hoosiannaa ja kamala jälkihiki. Aamuspinning siis teki tehtävänsä ja hyvä niin. Valehtelematta hikoilin tunnilla varmaan kaksi litraa nestettä. Paidassa ei ollut lähes yhtään kuivaa kohtaa ja hienpyyhkimispapereitakin kertyi kivan kokoinen kasa pyörän vierelle. Nousin siis tosiaan jo reippaana ajoissa ylös ja voi että miten hyvin lähteekään päivä käyntiin treenaamalla! Se tulee todettua aina uudestaan ja uudestaan. Tänään on sitä paitsi paljon tekemistä eli tarvitsen energiaa. Jonkun ajan päästä lähden töihin kuudennelle linjalle. Siellä on joku Someran ja Elisan yksityistilaisuus, joka kestää 20.30 saakka. Siitä sitten ajattelin vielä pyrhältää kaverin syntymäpäiväjuhliin Kalasatamaan, jos vain jaksan. Ostin itse asiassa tänään jo lahjankin eli pakkohan mun on mennä :D. Ja ehkä se piristää vähän nähdä kavereitakin. Kuluneen viikon kun olen viettänyt aika omissa oloissani. Erakko-olo.

Mm, ja mitä vielä. Huomisen olen tosiaan vielä täällä ja maanantaina suuntaan Mikkeliin viikoksi! Tai no perjantaina jatkan matkaa Joensuuhun taas keikalle, eli oon melkein viikon. Ihanaa kuitenkin päästä kotia mamman helmoihin. Ja mulla on kauhea ikävä meidän kissoja, Wilmaa ja erityisesti Welhoa, joka on käytökseltään niin koiramainen. Se ehkä tekeekin siitä mun suosikin. Se on niin special.

Tällaista sekalaista safkaa väkersin tänään:
Ja tässä alla ovat A:n tekemät ruoat viime kerralta: Alkuun kanasalaattia ja pääruokana naudanulkofileepihviä kermaisessa pippurikastikkeessa sekä parsaa ja ruusukaalia keitettyinä. Oi nam, olisin voinut syödä tuota kastiketta kauha tolkulla :D niin hyvää. Pakko udella ohje siihen...
Huomenna on sitten mun vuoro taas leikkiä top chefiä. Alkuun löi pää niin tyhjää, että meinasin jo ostaa valmiin tomaattikeittopurkin, mutta onneksi tulin järkiini ja sain kuin sainkin kasattua ainekset valmiiksi. Mutta kyllä se verotti sellaisen tunnin mittaisen pyörimisen S-Marketissa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti