torstai 16. toukokuuta 2013

Pikamoi!





Hello!

Tulin vain pikaisesti kertomaan kuulumiset. Kiertueen loppupuolella ei yksintertaisesti ollut aikaa pävitellä tänne ja nyt sieltä palattuanikin on ollut aikamoinen vauhti päällä. Nyt asiaan tulee muutos, sillä loma alkaa jihuu :) Tai no loma ja loma, keikkoja kyllä on tiedossa, mutta ainakaan ei ole enää kuuden aikaan herätyksiä! Ja sehän siis merkkaa jollain tapaa lomaa, mulle ainakin! :D



Tosiaan, en ole ehtinyt päivittelemään finaalin jälkeen, koska lähes joka päivä on ollut jonkinlaista häppeninkiä, joko opinnäytetyön ja työharjoittelun merkeissä tai sitten duunikuvioiden parissa. Ja kun viikonloppuna oli kerrankin vapaata, halusin pyhittää sen kokonaan poikaystävälle ja omalle kodille.

Mä siis palasin heti finaali-yön jälkeen muutamien muutaman nukutun tunnin jälkeen opinnäytetyön ja työharjoittelun pariin. Puolessatoista viikossa saatiin sitten mykologian harjoittelu päätökseen eli se loppui eilen. Ja dermatofyyttien diagnostiikkavideon käsikirjoitus aluilleen. Kirjoittamista jatketaan ensi viikolla. Kouluhommien lisäksi olen myös ehtinyt tehdä vähän edustuskeikkaa missikiertueen jälkeen. On ollut Groomin ja Top Median tilaisuuksia ja sitten viime tiistaina olin myös Samsung Galaxy S4:sen lanseeraustilaisuudessa yhdessä muiden finalistityttöjen kanssa! Oli ihana nähdä "pitkästä" aikaa! Viikkohan sitä vasta oli ehtinyt vierähtää finaalin jälkeen, mutta ikävä oli jo kova! Ihana jälleenäkemisen riemu :) Iltaan kuului valmistautumista ihanan uuden Miss Suomemme Lotan kanssa, sitten taksi alle ja juhlapaikalle tapaamaan muut. Ja mäkkärin kautta kotia! ;D



Ja tämän illan jälkeen (ja itse asiassa jo tuona iltana) mulle iski aivan jäätävä olo, ihan kuin flunssa. Olo sitten huononi entisestään ja eilen illalla mut pakotettiin päivystykseen ja onneksi näin. Mulla todettiin pyelonefriitti eli munuaisaltaan tulehtus. Siitä voi lukea lisää osoitteesta: http://iltamakasiini.fi/elina-leskisella-munuaisaltaiden-tulehdus/

Ettäs sellaista. Ja hyvin olen kotiutunut kiertueen jälkeen noin muuten. Vaikkakin pitkistä yöunista en ole ehtinyt nauttia, paitsi kerran viikonloppuna. Onneksi kiertueen aikana tuli totuttua 3-4 h yöuniinkin, joten ei tee tiukkaa ;D Aivot ne vaan sopeutuu ihmeellisesti :). Ja itsestään löytää supervoimia kun niin vain päättää! Sekin tuli opittua kiertueen aikana. Kyllä sitä ihminen pystyy mihin vain kunhan haluaa ja päättää niin.

Ja en ole katkera tai maansa myynyt, niinkuin joku jo täällä ehti epäillä. Mielestäni jokainen meistä omalla tavallaan olisi ansainnut kruunun! Olen onnellinen voittajien puolesta, vaikka tottakai itsekin olisi halunnut sijoittua! Kuitenkin olen onnellinen kaikesta kokemastani ja uskon, että minulla riittää keikkoja tämän jälkeen! Kaikkihan on loppujen lopuksi itsestä ja omasta asenteesta kiinni! Elämä on nimenomaan omista valinnoista kiinni.

Tulipas ehkä aika sekava kirjoitus (syytän tätä antibiootti ja buranahuurua ;)), joten tiivistettynä tunnelmat siis ovat seuraavat:
Olen suunnattoman onnellinen. Finaaliin pääseminen oli jo omalla tavallaan voitto, vaikka kruunun olisinkin halunnut sydämeni pohjasta. Sain silti kokea sellaista, mitä ikinä en varmastikaan olisi saanut kokea ilman missikiertuetta. Meillä oli mahtavat kouluttajat, henkilökunta, sponsorit, kaikki. Ei voi muuta kuin olla äärimmäisen kiitollinen kaikesta. Hyvällä mielellä jatketaan eteen päin kohti uusia tuulia :)


Vaimomatskua!


PS: Oon ihan rakastunut mun uusiin rilleihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti