sunnuntai 19. toukokuuta 2013

VIikonlopun kuulumiset!

Ihanaa aurinkoista sunnuntaita!  Mulla on ollut kiva viikonloppu, vaikka perjantaina aamulla mun ääni oli kadonnut tuhkatuuliin. Kuulostin ihan mörölle oikeasti! Joku kauhuelokuvan tai sketsihahmon sekoitus..Huvitti oikein itseänikin. No, mutta nyt se alkaa palautua. Perjantaina näin pitkästä aikaa kunnolla luokkakavereitani yhteisen illan merkeissä. Lauantaina taas käytiin kiertelemässä ympäri Helsingin keskustaa ja ihasteltiin ravintolapäivän pikkukojuja. Mä haluaisin niin osallistua seuraavalla kerralla! Syötiin ainakin neljässä vai viidessä paikassa kaikkea kivaa; lammasvartaita, jotain ihmeellisen hyviä vehnäkääröjä (kuva alla), sushia (kuva) , kevätkääryleitä yms. Kaikki oli super hyviä ja voi miten ihanaa on nähdä kun toiset ovat panostaneet ja nähneet oikeasti vaivaa saadaakseen toimivan ruokakiskan! Lauantai illan päätteeksi käytiin vielä ystäväni syntymäpäivillä Kalliossa ja lopuksi siirrtyttiin kotiin katsomaan Euroviisuja! En olis uskonut Kristan jäävän niin hännille, aika yllätyksenä tuli! :D Siellä oli paaaaljon paljon huonompiakin esityksiä.

Tänään sunnuntaina mulla alkoi sitten päivä kuvauksilla, joista myöhemmin lisää. Vielä en saa julkisesti toitottaa mitään niistä :) Kuvausten jälkeen A vei mut Fredan Tamariniin (kotiluola!!) syömään ihanaa thaikkuruokaa. Mä siis niiiiiin rakastan thaimaalaisia makuja. Tänään otin taas pineapple carryn (kuva alla) ja se oli varmaan se miljoonas kerta putkeen. Hihi. Toi annos vaan on vienyt mun sydämen!













 Tosi mageen näköisiä kukkakoristeita löytyy Espan lyhtypylväistä! Vaikeaa oli valita omaa suosikkia, mutta kyllä tuo yllä oleva "Puku" vei voiton lopulta!
                                                  Ja toi teksti. Niin totta. Muistaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti